🎧 Má smysl brát ohledy na emoce dětí?
🎧 Jak zjednodušeně fungují emoce v našem mozku?
🎧 Co jako učitelé můžeme dělat pro to, aby děti neztrácely kontakt s tím, co cítí?
Podpora a další bonusový materiál na Forendors: https://www.forendors.cz/triucitelky
Na co v epizodě odkazujeme:
Kniha Rozvíjejte naplno mozek svého dítěte (Daniel J. Siegel)
Model mozku jednou rukou aneb jak ukázat dětem, co se děje s naším mozkem, když jsme v emocích: https://www.youtube.com/watch?v=gm9CIJ74Oxw
Karolína Hornová z projektu Malstrom
Epizoda 5: SCARF – primární sociální potřeby dětí a strategie k jejich naplňování
Kde nás můžete kromě podcastu potkat?
Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/
Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/
Na workshopech: https://triucitelky.cz/workshopy/
V podpůrné skupině EduMind: www.edumind.cz
Zdarma si můžete stáhnout i více než 30 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky:
https://triucitelky.cz/ke-stazeni/