Rubriky
Do hloubky

🎧 44: Je výklad pedagogické zlo?

🎧 Co o výkladu říkají výzkumy?
🎧 Jak do výuky zapojujeme výklad my?
🎧 Jaké jsou náležitosti efektivního výkladu?

Bonusový materiál “Zásady efektivního výkladu”, na Forendors: https://www.forendors.cz/triucitelky

Na co v epizodě odkazujeme:

Kniha Prokazatelné učení: Metodická příručka pro učitele od Johna Hattieho
Kniha Sedm mýtů o vzdělávání od Daisy Christodoulou
Epizoda 42: Od nálepek k růstu: Co bychom si přály, aby ze škol zmizelo
Epizoda 35: Znalosti: učit nebo neučit?
Workshop Vyučující jako designér informací https://triucitelky.cz/workshopy/

Kde nás můžete kromě podcastu potkat?
Na workshopech: https://triucitelky.cz/workshopy/
V podpůrné skupině EduMind: www.edumind.cz
V měsíčním newsletteru: https://triucitelky.cz/newsletter-2/
Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/
Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/

Zdarma si můžete stáhnout více než 50 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky:
https://triucitelky.cz/ke-stazeni/

Novinky do emailové schránky

Kliknutím na tlačítko "Přihlásit" souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů.