Jako vyučující zažíváme školení, kurzy, letní školy, čteme knihy. Jak načerpané poznatky trvale zavádět do výuky? Ideálně tak, aby to bylo udržitelné a přínosné pro nás i naše žáky?
Podpora a bonusový materiál na Forendors:
https://www.forendors.cz/triucitelky
Na co v epizodě odkazujeme:
Kniha Zavádění formativního hodnocení od Dylana Wiliama a Siobhan Leahy
Epizoda 10: Začátky hodin. Do Now a vybavování z paměti
Epizoda 22: Co by měli učitelé vědět o paměti
Epizoda 1: Budování rutin ve třídě
Kde nás můžete kromě podcastu potkat?
Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/
Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/
V podpůrné skupině EduMind: https://triucitelky.cz/edumind/
Zdarma si můžete stáhnout i více než 30 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky: https://triucitelky.cz/ke-stazeni/