Rubriky
Vztahy Změna postojů

🎧 36: Patří emoce do školy?

🎧 Má smysl brát ohledy na emoce dětí?
🎧 Jak zjednodušeně fungují emoce v našem mozku?
🎧 Co jako učitelé můžeme dělat pro to, aby děti neztrácely kontakt s tím, co cítí?

Podpora a další bonusový materiál na Forendors: https://www.forendors.cz/triucitelky

Na co v epizodě odkazujeme:

Kniha Rozvíjejte naplno mozek svého dítěte  (Daniel J. Siegel)

Model mozku jednou rukou aneb jak ukázat dětem, co se děje s naším mozkem, když jsme v emocích: https://www.youtube.com/watch?v=gm9CIJ74Oxw

Karolína Hornová z  projektu Malstrom

Epizoda 5: SCARF – primární sociální potřeby dětí a strategie k jejich naplňování

Kde nás můžete kromě podcastu potkat?

Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/

Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/

Na workshopech: https://triucitelky.cz/workshopy/

V podpůrné skupině EduMind: www.edumind.cz

Zdarma si můžete stáhnout i více než 30 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky:
https://triucitelky.cz/ke-stazeni/ 

Novinky do emailové schránky

Kliknutím na tlačítko "Přihlásit" souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů.