🎧 Platí, že čím více skupinové práce, tím lépe?
🎧 Je vhodné, aby vyučující po rozdělení do skupiny žáky přesouvali?
🎧 Co když spolu někdo být ve skupině nechce?
Seznam “Jak na dobrou skupinovou práci” a další bonusový materiál na Forendors: https://www.forendors.cz/triucitelky
Na co v epizodě odkazujeme:
Metodika k týmové práci od SkillsBuilder https://skillsbuilder.scholaempirica.org/skills/tymova-prace
Epizoda 22: Co by měli učitelé vědět o paměti
Kde nás můžete kromě podcastu potkat?
Na Facebooku: https://www.facebook.com/tri.ucitelky/
Na Instagramu: https://www.instagram.com/tri.ucitelky/
Na workshopech: https://triucitelky.cz/workshopy/
V podpůrné skupině EduMind: www.edumind.cz
Zdarma si můžete stáhnout i více než 30 tipů na (nejen) knihy pro učitele a učitelky:
https://triucitelky.cz/ke-stazeni/